Mit jelent a fenntartható szolgáltatás?

10.9. Join the Circle!, Design Management, Digital Technology, UX Design, Workshop

Online workshopunk célja, hogy megtervezzünk egy fenntartható szolgáltatást: kutatás/insight gyűjtés - ötletelés - koncepció véglegesítés - prototipizálás - tesztelés - tanulságok átbeszélése mentén

Háttér:

· A Telekommunikációs szektorban az elmúlt évek tendenciája a korlátlanság elérése (korlátlan hívás, korlátlan adat): merre tovább innen?

· A koronavírus okozta helyzet megerősítette, hogy mennyire fontos a digitális térben való jártasság ill. hogy minden helyzetben kapcsolatban tudjunk maradni szeretteinkkel. Hogyan változtak meg a szokásaink?

Felelős vállalatként szeretnénk segíteni ügyfeleinket környezetünk megóvásában és a digitális kompetenciafejlesztésben. A workshopon olyan szolgáltatást fogunk tervezni, amely ezekre a kihívásokra nyújt megoldást!

Amiért még érdemes csatlakoznod:

Az elmúlt néhány hónap a design csapatunkat is kihívások elé állította, a workshopjainkat egyik napról a másikra át kellett szervezni az online térbe. Ezen a workshopon tippeket-trükköket kaphatsz arra, hogy hogyan vezess online, hatékonyan design workshopokat.

Kik vagyunk: a Vodafone Design Lab egy éve alakult és magába foglal grafikus, service design, UX/UI design és UX writing szakembereket. Az ügyfélközpontú gondolkodás nálunk mindennek az alapja, így olyan megoldásokat tudunk alkotni, amik valós igényekre adnak választ, az agilis működésnek köszönhetően pedig az ügyfelek visszajelzéseit figyeljük és szükség esetén reagálunk/változtatunk, hogy a lehető legtöbb értéket teremtsük számukra.

Gallery